söndag 18 april 2010

Längtan...





Hittade en april utmaning hos svenskscrapbooking som passade....Less is more! Jag brukar inte vara så överdrivet krusidullig på mina LO. ;) Ville göra ett experiment som jag har tänkt på länge nämligen att ha ett stort hjärta i bakgrunden men att det ska vara skuret i strimlor...Det var svårare än jag trodde så det blev lite snett kan man väl säga....hrrm...Men jag får väl låtsas att det var meningen och att det blir charmigare då! :)
D ville också vara med och pyssla eftersom jag skulle pyssla om vår Lagottovalp som vi har längtat sååå mycket efter! (Det roliga är att den som längtar mest är C!?!) Nu är nästa uppgift att min svåger ska älska henne! ;) Han har gjort ett litet kort med en handväska i ena hörnet eftersom han tyckte att det passade. Förklaringen var att eftersom det är en tjej så gillar hon nog att bita sönder handväskor hellre än skor... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar