tisdag 18 maj 2010

Please Inspire Me





Ibland behöver man bara få scrappa utan att ha en skiss eller olika utmaningar i huvudet.... Tycker det är så roligt med många utmaningar eftersom alla skapar så olika utifrån samma idé men det kan bli för mycket och man tappar lite bort sig själv. Ofta när jag scrappar så måste jag ha en känsla och musik i bakgrunden för att scrapstunden ska vara som bäst och då vill man bara få ut känslan man har på papper! :) Valde att göra en liten minibok som kan inspirera mig när man har tappat inspirationen.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar liten bok! Så mjuk å fin färgskala. Blir sugen på att göra en egen inspirationsbok :D

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé! Tack för titten i min blogg, vilka fina alster du gör, ger mig inspiration. Ha en inpirerande dag...:)

    SvaraRadera