fredag 13 maj 2011

Bonne nuit!



Bokat och klart! Känns otroligt skönt med två veckors semester men jag kan inte låta bli att fundera på hur man ska kunna säga att man vill ha en kasse i en matbutik, att veta hur mycket man ska betala för kaffet eller fråga hur mycket parkeringen kostar? Är inte van att inte kunna hanka mig fram på landets språk....men det är tur att vi gillar äventyr hela familjen! :D

Desto tråkigare är att min pappa inte kan komma och hälsa på oss för att vi bor en trappa upp. Jag är glad för att de är här i stan i fyra dagar men jag skulle verkligen önska att de kunde bo här... :( Han skulle älska att sitta och titta på solnedgången från vårat fönster!

2 kommentarer:

  1. âh!När?Paris?Dâ mâste vi ses!!Kram

    SvaraRadera
  2. Lovely sketch! ♥

    I'm glad that you like my album and scarf :D :*

    SvaraRadera